O BLESKMOBILU

Co je BLESKmobil?

BLESKmobil je první virtuální mobilní operátor na českém trhu. Své služby poskytuje prostřednictvím předplacené telefonní mobilní karty, kterou lze zakoupit na více než 5000 prodejních místech. Kartu lze následně dobíjet na terminálech SAZKA nebo přes internet. Zákazníci BLESKmobilu mohou telefonovat, posílat SMS a MMS i využívat datového připojení, bez smlouvy a dlouhodobého závazku i skrytých poplatků.  Od svého vstupu na trh získal více než 400 tisíc zákazníků a patří tak k největším virtuálním operátorům v ČR.

Co to znamená virtuální mobilní operátor?

Virtuální mobilní operátor poskytuje služby v oblasti elektronických komunikací (hlasové i datové) v mobilní síti, ačkoliv nevlastní ani rádiové frekvence, ani bezdrátovou síťovou infrastrukturu, jejímž prostřednictvím jsou služby poskytovány. Virtuální mobilní operátor funguje na základě smlouvy s operátorem domovské mobilní sítě. 

Liší se služby virtuálního mobilního operátora od těch tradičních?

Neliší, virtuální operátor poskytuje všechny služby jako tradiční operátoři.

Kdo službu BLESKmobil poskytuje?

Služba BLESKmobil je poskytována na základě spolupráce společnosti Czech News Center, která má na starosti marketing a prodej služby, a společnosti O2 Czech Republic, a. s., která poskytování služby technicky zajišťuje. BLESKmobil lze označit jako tzv. virtuálního mobilního operátora.

Jakou mobilní síť BLESKmobil používá?

Technicky službu BLESKmobil zajišťuje společnost O2 Czech Republic, a. s.

Jaké je pokrytí signálem?

Síť pokrývá 99,6 % území České republiky. Detailní mapu pokrytí naleznete zde.

Jak zjistím, do jaké sítě volám?

U jakéhokoli mobilního čísla lze ověřit až dva měsíce zpětně,
(Ověřte si operátora ZDE)
Zda zadané číslo změnilo svého původního operátora lze zjistit také pomocí SMS. Pošlete SMS ve tvaru: CCCCCCCCC DD.MM.YYYY na číslo 999333 (C - dotazované číslo, 9 znaků, D - den, M - měsíc, Y - rok). Vyplnění data není povinné. Pokud tak neučiníte, bude dotaz zodpovězen k aktuálnímu datu. Ve zprávě musí být mezi posledním číslem a dnem mezera.

SIM KARTA OBSAH A BALENÍ

Kolik stojí SIM karta BLESKmobil a co je v její ceně?

Startovací balíček s předplacenou SIM kartou BLESKmobil stojí 150 Kč. V této ceně zákazník získá předplacenou SIM kartu BLESKmobil s telefonním číslem a nabitou kreditem ve výši 150 Kč. 

Co je součástí balení SIM karty? 

Balení obsahuje předplacenou SIM kartu BLESKmobil zasazenou do plastového nosiče obsahující kódy PIN a PUK nezbytné pro aktivaci a obsluhu SIM karty. Součástí balení jsou i důležité informace – ceník hlavních služeb a hlavní ustanovení smluvních podmínek. 

Mohu si vybrat telefonní číslo? 

Telefonní číslo je na SIM kartě přednastaveno, nelze si jej předem zvolit, ale je možné si na prodejním místě vybrat z mobilních čísel předplacených karet, které má prodejna v nabídce. Mobilní číslo je viditelně uvedeno na zadní straně obalu.  

Je možné si k BLESKmobilu převést současné číslo? 

Ano, můžete si převést aktivní mobilní číslo kteréhokoli mobilního operátora v České republice (návod naleznete zde). Tímto číslem pak bude nahrazeno původní číslo, které bylo na předplacené SIM kartě BLESKmobil nastaveno v době zakoupení balíčku.

Mohu využít SIM kartu i ve smartphonu? 

Ano, SIM karta se prodává ve standardní velikosti i ve verzi micro SIM a nano SIM. Pomocí perforace si vylomíte požadovanou velikost SIM karty.

Je SIM karta BLESKmobil kompatibilní s přenosnými počítači, tablety a USB modemy? 

Ano, SIM karta má univerzální využití.  

Jaká je expirace SIM karty? 

SIM kartu můžete používat po dobu 12 měsíců od aktivace. S každým následným dobitím se tato doba prodlužuje vždy na nových 12 měsíců od posledního dobití. Kartu je potřeba aktivovat nejpozději do data uvedeného na balení SIM karty.

AKTIVACE

Jak aktivuji SIM kartu? 

SIM kartu BLESKmobil aktivujete vložením do mobilního telefonu a prvním zavoláním, odesláním SMS nebo připojením k Internetu.

Je aktivace zpoplatněná? 

Aktivace SIM karty je zdarma. 

Co znamená PIN a PUK? 

Jsou to přidělené bezpečnostní kódy, uvedené na plastovém nosiči každé SIM karty. Zabraňují zneužití telefonního čísla cizími osobami. Z telefonu s předplacenou kartou lze volat, posílat SMS nebo se připojit na internet až po zadání PIN kódu, k čemuž je zákazník vyzván při každém zapnutí přístroje. 

Zapomněl jsem svůj PIN a byla mi zablokována SIM karta, co mám dělat? 

Pokud dojde třikrát za sebou k zadání nesprávného PIN kódu, telefon se zablokuje a odblokovat jej lze pouze zadáním kódu PUK. Jestliže zadáte PUK kód desetkrát za sebou chybně, vaše SIM karta se definitivně zablokuje. V takovém případě pro další postup kontaktujte operátora BLESKmobil na placené lince 267 267 061 (cena volání: volání je zpoplatněno standardní minutovou sazbou za volání do všech sítí v ČR).

Mohu zadávání PIN kódu zrušit? 

Ano, většina dostupných telefonů na trhu umožňuje “povinnost zadávat PIN při každém zapnutí” v telefonu vypnout.

KREDIT A DOBÍJENÍ

Jak zjistím aktuální stav kreditu? 

Stav kreditu zjistíte zadáním kódu: *161*# a odesláním tohoto kódu jako při volání. 

Kde a jak mohu kredit dobít? 

  1. Prostřednictvím dobíjecího kuponu (250 Kč), zadáním a zasláním dobíjecího kódu ve tvaru:*102*čtrnáctimístnýkódkupoónu# z vašeho mobilního telefonu.
  2. Prostřednictvím dobíjecího kuponu (250 Kč) přes hlasovou či internetovou samoobsluhu.
  3. Prostřednictvím SAZKA a Fortuna terminálů v prodejnách distribuční sítě PNS.
  4. Na terminálu vám obsluha dobije BLESKmobil na následujících místech: Česká pošta, Billa, Rossmann, Tesco, Žabka, Flosman, ESO market, Shell, OMV, Benzina, Agip, Euro Oil, Pap Oil, Robin Oil a další.
  5. V bankomatu těchto bank: Česká spořitelna, ČSOB, Euronet, Komerční banka. V nabídce zvolíte operátora O2.
  6. V elektronickém bankovnictví těchto bank: Česká spořitelna, ČSOB, Poštovní spořitelna, GE MoneyBank, Komerční banka, Raiffeisenbank, UniCredit Bank, Fio, MOBITO, v aplikaci Mastercard mobile. V aplikaci zvolíte operátora O2.
  7. Platební kartou na stránkách bleskmobil.blesk.cz/aktivace-a-dobiti.

Kde koupím dobíjecí kupon? 

Dobíjecí kupony koupíte v trafikách a na vybraných pobočkách České pošty, označených samolepkou s logem BLESKmobil. 
Nejbližší prodejnu najdete na: ODKAZ, BM.cz/koupit/Trafika

Jakou expiraci má dobitý kredit? 

Kredit má platnost 6 měsíců od data dobití. Pokud nedojde před uplynutím této doby k dalšímu dobití, bude zůstatek kreditu „zmražen“ a karta nebude pro odchozí hovory aktivní. Při dalším dobití bude s novým dobíjeným kreditem aktivován i původní, „zmražený“ zůstatek kreditu a o tento zůstatek se dobíjený kredit navýší. Pokud nedojde k dobití do 12 měsíců od posledního dobití, zůstatek kreditu propadá a SIM karta (i s telefonním číslem) bude deaktivována trvale.

Jak zjistím, že jsem správně dobil kredit? 

O aktuálním dobití kreditu dostanete potvrzení prostřednictvím SMS zprávy. 

Kde zjistím další informace o dobíjení? 

Historii dobíjení máte k dispozici v internetové samoobsluze. 

PŘENOS PŮVODNÍHO TELEFONNÍHO ČÍSLA K BLESKmobilu

Mohu si přenést své aktuální číslo k BLESKmobilu? 

Ano, kontaktujte opouštěného poskytovatele mobilních služeb, u kterého máte vypořádané veškeré závazky a požádá jej o tzv. ČVOP (Číslo Výpovědi Opouštěného Poskytovatele).

Zakupte a aktivujte SIM kartu BLESKmobilu. Aktivace proběhne prvním zavoláním, odesláním SMS nebo připojením k Internetu.

Přihlaste se do internetové samoobsluhy na www.bleskmobil.cz a postupuje dle návodu v odkazu „Přenést číslo“ nebo zavolejte na zákaznickou linku: 267 267 061 (volání je zpoplatněno standardní minutovou sazbou za volání do všech sítí v ČR). Zde podejte žádost o přenesení čísla a vložte kód ČVOP.

Jak dlouho trvá přenos telefonní čísla? 

Přenos čísla je proveden standardně během 4 pracovních dnů od autorizace ČVOP. Číslo bude přeneseno v případě, že k okamžiku přenesení nebude vyčerpán Kredit. K přenosu dochází během noci mezi 0:00 až 6:00.

Kolik zaplatím za přenos čísla? 

Přenos čísla je zcela zdarma. 

Došlo ke zpoždění přenosu telefonního čísla, jak mám postupovat? 

Pokud dojde ke zpoždění přenosu, obraťte se na operátora na lince: 267 267 061 a nahlaste zpoždění přenosu čísla. Operátor zjistí aktuální stav přenosu a bude vás informovat o dalších krocích. Cena za volání na linku: volání je zpoplatněno standardní minutovou sazbou za volání do všech sítí v ČR. 

Jak zjistím, že bylo telefonní číslo převedeno k BLESKmobilu?

O průběhu procesu je zákazník průběžně informován prostřednictvím SMS na zvolené kontaktní mobilní číslo. 

Nemůže dojít k výpadku dostupnosti telefonního čísla? 

Nemůže. V okamžiku přerušení dostupnosti na přenášeném mobilním čísle v síti, z níž zákazník přechází, je zároveň aktivována dostupnost v síti BLESKmobil, takže nedojde k tomu, že by číslo nebylo dostupné vůbec. 
Po informaci o provedeném přenesení čísla je nutné vypnout a zapnout telefon, v němž máte vloženou SIM kartu BLESKmobilu.

Jaký PIN a PUK mám používat po přenosu telefonního čísla? 

PIN a PUK kódy SIM karty zůstávají stejné jako u SIM karty BLESKmobilu, ze které byl přenos čísla iniciován. 

Bude mi s číslem převeden i nevyčerpaný kredit? 

Nevyčerpaný kredit se s převedením čísla nepřenáší, proto doporučujeme kredit vyčerpat u původního operátora a teprve poté přenést číslo ke službě BLESKmobil. Přenášíte-li si číslo z předplacené karty, doporučujeme Vám zanechat alespoň minimální kladný zůstatek kreditu na přenášené SIM kartě.

Mám na stávající SIM kartě uložené kontakty, budou mi převedeny společně s číslem? 

Pokud chcete telefonní čísla uložená na původní SIM kartě přenést na SIM kartu BLESKmobilu, musíte si je nejprve zkopírovat z původní SIM karty do telefonu a poté z telefonu na SIM kartu BLESKmobilu.

Je možný přechod z tarifu 02 na BLESKmobil a opačně? 

Ano, změna z tarifu O2 na tarif BLESKmobilu a opačně je realizována postupem pro přenesení čísla k jinému poskytovateli.

INTERNET

Jaké mám možnosti připojení k internetu? 

S BLESKmobilem máte několik možností připojení k internetu:
  1. Základní denní sazba za připojení k internetu s cenou 20 Kč a s datovým objemem 50 MB.
  2. Tarifní balíček BLESKmobil Internet na měsíc, což je měsíční paušál na připojení k Internetu za cenu 100 Kč a s datovým objemem 400 MB. Po 30 dnech se balíček i datový limit automaticky obnoví.
  3. Tarifní balíček BLESKmobil Internet MIDI nabízející připojení k internetu za 200 Kč s datovým objemem 750 MB na 30 dní. Po 30 dnech je balíček i datový limit automaticky obnoven.
  4. Tarifní balíček BLESKmobil Internet MAX nabízející připojení k internetu za 300 Kč s datovým objemem 1500 MB na 30 dní. Po 30 dnech je balíček i datový limit automaticky obnoven.
  5. ZDARMA přístup na vybrané internetové stránky ( www.bleskmobil.cz, www.blesk.cz, www.isport.cz, www.auto.cz ).

Na jaké síti je přístup k internetu provozován? 

Služba BLESKmobil INTERNET je provozována na špičkové síti, která disponuje všemi hlavními technologiemi pro připojení k internetu (GPRS/EDGE/UMTS-3G/HSDPA/HSDPA+DC).

Jaké musím mít nastavení telefonu, aby internet v mém mobilu správně fungoval?

Pro správnou funkčnost mobilního internetu ve Vašem telefonu je nutné mít korektně nastavené přístupové body. Přístupové body používáme stejné jako náš poskytovatel telekomunikační sítě a jednotlivé návody, jak nastavit telefon, naleznete na www.techzona.cz.

Jaké rychlosti dosahuje připojení k internetu? 

Připojení dosahuje rychlosti až 40 Mb/sec. Konkrétní rychlost záleží na používaném mobilním zařízení, na geografické lokalitě a denní době.

Jak aktivuji balíčky internet na měsíc?

  1. Základní denní sazba za připojení k internetu s cenou 20 Kč a s datovým limitem 50 MB. Na BLESKmobil předplacených kartách je tato služba přednastavena.
  2. BLESKmobil Internet – 400 MB na 30 dní za 100 Kč aktivujete zasláním bezplatné SMS ve tvaru INTERNET A na telefonní číslo 999340. Balíček je automaticky obnovován každých 30 dní. Více informací naleznete v ceníku, záložka C – Doplňkové služby
  3. BLESKmobil Internet MIDI – 750 MB na 30 dní za 200 Kč aktivujete zasláním bezplatné SMS ve tvaru MIDI A na telefonní číslo 999340. Balíček je automaticky obnovován každých 30 dní. Více informací naleznete v ceníku, záložka C – Doplňkové služby
  4. BLESKmobil Internet MAX – 1500 MB na 30 dní za 300 Kč aktivujete zasláním bezplatné SMS ve tvaru MAX A na telefonní číslo 999340. Balíček je po 30 dnech automaticky obnoven. Více informací naleznete v ceníku, záložka C – Doplňkové služby

Jak deaktivuji balíček internet na měsíc a internet max?

Balíček lze deaktivovat zasláním SMS ve tvaru INTERNET(mezera)D na číslo 999340 nebo prostřednictvím internetové samoobsluhy na www.bleskmobil.cz.

Jakým způsobem ověřím, že byl balíček aktivován? 

Aktivace balíčku BLESKmobil Internet na měsíc je potvrzena SMS s textem: "BLESKmobil Internet na měsíc byl aktivován."

Aktivace balíčku BLESKmobil Internet MIDI na měsíc je potvrzena SMS s textem: "BLESKmobil Internet MIDI na měsíc byl aktivován."

Aktivace balíčku BLESKmobil Internet MAX na měsíc je potvrzena SMS s textem: "BLESKmobil Internet MAX měsíc byl aktivován."

Stav služby si můžete také ověřit v internetové samoobsluze nebo zasláním SMS ve tvaru: INTERNET na číslo 999340.

Musím balíček každý měsíc obnovovat? 

Při dostatečném kreditu je balíček automaticky prodloužen na dalších 30 dnů. Pokud není kredit dostatečný, je zákazník 2 dny předem vyzván prostřednictvím SMS, aby si dobil kredit. Nemáte-li dostatečný kredit k 30. dni platnosti, není Vám balíček obnoven a po dobití kreditu musíte znovu zažádat o jeho aktivaci.

Jak zjistím, že jsem datový objem vyčerpal? 

Platné od 15.7.2016

Při dosažení datového objemu budete informováni prostřednictvím SMS zprávy. Následně bude znemožněn přístup k internetu. Zároveň služba neumožní připojení typu sdílení obsahu protokoly P2P.

Pokud jsem objem dat v měsíčním balíčku vyčerpal, mohu si data dokoupit?

U měsíčních balíčků lze obnovit přístup k internetu zakoupením tzv. jednorázového obnovení objemu dat zasláním SMS INTERNET R na 999340. U balíčku BLESKmobil Internet na měsíc lze dokoupit dalších 400 MB za 50 Kč, u balíčku BLESKmobil Internet MIDI na měsíc lze dokoupit dalších 750 MB za 100 Kč a u balíčku BLESKmobil Internet MAX na měsíc lze dokoupit dalších 1,5 GB za 150 Kč.

Dále je možné dokoupit menší objem dat pomocí tzv. automatického navýšení dat. Automatické navyšování objemu dat je možné aktivovat (A) či deaktivovat (D) odesláním bezplatné SMS ve tvaru OBNOVDATA(mezera)A/D na 999340, nebo v internetové samoobsluze. U balíčku BLESKmobil Internet na měsíc lze takto opakovaně dokoupit 20 MB za 12 Kč, u balíčku BLESKmobil Internete MIDI na měsíc lze opakovaně dokoupit 40 MB za 12 Kč a u balíčku BLESKmobil Internet MAX na měsíc lze opakovaně dokoupit 60 MB za 12 Kč.

Pokud si službu automatického navýšení dat aktivujete, bude se navýšení objemu dat automaticky opakovat vždy při vyčerpání objemu dat až do termínu obnovení původního balíčku BLESKmobil Internet na měsíc nebo BLESKmobil Internet MIDI na měsíc nebo BLESKmobil Internet MAX na měsíc. Další automatické obnovení si lze kdykoli deaktivovat zasláním SMS OBNOVDATA D na 999340.

Mohu balíček využívat i v zahraničí? 

Balíček lze využít pouze pro připojení k internetu z České republiky a EU.

ZAHRANIČÍ

Chystám se do zahraničí, je potřeba aktivovat roaming? 

SIM karta má standardně aktivovanou doplňkovou službu BLESKmobil VOLÁNÍ V ZAHRANIČÍ, díky které je zajištěna dostupnost v zahraničí i odchozí volání ze zahraničí (tzv. roaming).Před odjezdem do zahraničí si na stránkách ověřte, jací jsou smluvní partneři BLESKmobilu v zemi, do které se chystáte. Vyberte si smluvního partnera, který má ve sloupci „Odchozí hovory z předplacené karty“ modrou fajfku.
Ověřit smluvního partnera ZDE.

Jaká je cena příchozích a odchozích hovorů a SMS? 

Cena za služby v zahraničí závisí na tom, v jaké zemi se nacházíte. Všechny potřebné informace jsou uvedeny v Ceníku  (LINK DO CENÍKU). 

Připojím se v zahraničí k internetu? 

Ano, SIM karta umožňuje přístup na internet i v zahraničí. Všechny potřebné informace o cenách za tuto službu v zahraničí jsou uvedeny v Ceníku na www.bleskmobil.cz.

Mám aktivovaný balíček Internet na měsíc, lze jej využívat i v zahraničí? 

Tento balíček lze využít pouze pro připojení k internetu z České republiky a EU.

Chci zablokovat internet v zahraničí, jak mám postupovat?

Přístup na internet v zahraničí lze zablokovat v mobilním telefonu deaktivací datového roamingu. Záleží na konkrétním typu mobilního telefonu, kde se v menu nachází funkce deaktivace. Přístup na internet v zahraničí v rámci EU lze zablokovat  také odesláním bezplatné SMS ve tvaru BEU na číslo 999 340. Zrušit blokaci lze odesláním SMS ve tvaru DBEU na 999 340. Přístup na internet v zahraničí mimo EU lze zablokovat odesláním bezplatné SMS ve tvaru BM na číslo 999 340. Zrušit blokaci lze odesláním SMS ve tvaru DBM na 999 340.

Jak dobít kredit v zahraničí? 

Kredit dobijete zadáním kódu dobíjecího kuponu v internetové samoobsluze na stránkách www.bleskmobil.cz

Co je oddělený roaming a jak to funguje? 

Od 1. 7. 2014 existuje pro roaming využívaný rámci zemí Evropské unie (dále jen EU roamingové služby) nová možnost, tzv. Oddělený roaming, který umožňuje využít se svým stávajícím číslem pro hovory, SMS, MMS a internet v zemích EU jiného poskytovatele služeb.

Pro Oddělený roaming existují dvě možnosti:

  1. Jednorázové využití internetu v Evropské unii od jiného poskytovatele - umožňuje jednorázově využít v zemích Evropské unie služeb mobilního internetu jiného poskytovatele. Při využití této možnosti stále zůstáváte zákazníkem BLESKmobil (pro hovory, SMS a MMS), připojení k internetu však zajišťuje a účtuje vámi vybraný poskytovatel (např. formou prodeje předplaceného objemu dat). Informace, jak pro využití této služby postupovat, získáte od poskytovatele, u kterého se chcete k internetu připojit.
  2. Trvalé přenesení EU roamingových služeb k jinému poskytovateli - umožňuje nastálo převést EU roamingové služby k jinému poskytovateli. Při cestě do zahraničí vám pak tyto roamingové hovory, SMS, MMS a internet bude účtovat vybraný poskytovatel. Pro ostatní služby (včetně roamingu mimo Evropskou unii) zůstáváte zákazníkem BLESKmobil, v zemích Evropské unie se stáváte zákazníkem vybraného poskytovatele. V současné době se jedná o poskytovateli, ke kterému by bylo možné EU roamingové služby převést, a zatím tedy nelze této možnosti využít.

Převod EU roamingových služeb k jinému poskytovateli v rámci obou možností Odděleného roamingu je zdarma a můžete ho využít kdykoliv. Další informace najdete ve Všeobecných podmínkách platných od 1. 7. 2014.

Podrobné informace o odděleném roamingu

Podrobné podmínky

Jednorázové využití internetu v Evropské unii od jiného poskytovatele

Zákazník si v dané zemi vybere poskytovatele, od kterého chce internet jednorázově využít. Tento poskytovatel zákazníka informuje, co je potřeba nastavit, aby se přístroj připojil k internetu v jeho síti.

Důležitá je hlavně změna nastavení přístupového bodu (APN) na „euinternet". K připojení k internetu od vybraného poskytovatele dojde bezprostředně po správném nastavení přístroje a povolení připojení ze strany poskytovatele.

Ceny za připojení v rámci jednorázového využití internetu v EU platí zákazník vybranému poskytovateli služeb dle podmínek tohoto poskytovatele. Po celou dobu využívání této možnosti však zákazník zůstává pro ostatní EU roamingové služby, zejména hovory, SMS a MMS, zákazníkem BLESKmobil.

Trvalé přenesení EU roamingových služeb k jinému poskytovateli

Zákazník si vybere poskytovatele, u kterého chce EU roamingové služby využívat a uzavře s ním smlouvu. Pro ostatní služby, včetně roamingu mimo Evropskou unii, zůstává stále zákazníkem BLESKmobil, při cestě do zemí Evropské unie se však jeho telefonní číslo automaticky přepne a zákazník využívá roamingového poskytovatele, se kterým uzavřel smlouvu a který mu bude zprostředkovávat EU roamingové služby. Za tyto služby mu také bude účtovat smluvené poplatky. BLESKmobil už nebude poskytovatelem EU roamingových služeb, a za hovory, SMS, MMS a internet využité v zemích Evropské unie tak nebude danému zákazníkovi nic účtovat. Při návratu zpět do České republiky opět zákazník automaticky využívá služeb BLESKmobil.

Trvalé přenesení EU roamingových služeb nemá vliv na zprostředkování a účtování Platebních transakcí ze zemí Evropské unie. Ty tedy i v případě převedení EU roamingových služeb k jinému poskytovateli zajišťuje a účtuje BLESKmobil. Informace, jak trvale přenést roamingové služby k jinému poskytovateli v rámci Evropské unie, zákazníkovi poskytne operátor, ke kterému chce zákazník služby převést.

K přenesení EU roamingových služeb dojde do 24 hodin od podání žádosti. Před převodem těchto služeb je zákazník vyzván, aby prostřednictvím SMS zprávy potvrdil souhlas s přenesením EU roamingových služeb k jinému roamingovému poskytovateli.

V případě přenosu telefonního čísla k jinému poskytovateli v rámci České republiky je zrušeno nastavení Odděleného roamingu. Pro opětovné využití jiného poskytovatele EU roamingových služeb je nutné o přenos zažádat českého poskytovatele, k němuž bylo číslo převedeno.

Oddělený roaming je možné využít pro následující země:

Belgie, Bulharsko, Dánsko, Estonsko, Finsko, Franc. Guyána, Guadeloupe, Martinik, Sv. Barthelemy a Martin, Francie, Gibraltar, Chorvatsko, Irsko, Island, Itálie, Jersey, Kypr, Lichtenštejnsko, Litva, Lotyšsko, Lucembursko, Maďarsko, Malta, Německo, Nizozemí, Norsko, Polsko, Portugalsko, Rakousko, Reunion, Mayotte, Rumunsko, Řecko, San Marino, Slovensko, Slovinsko, Španělsko, Švédsko, Velká Británie

INTERNETOVÁ SAMOOBSLUHA

K čemu slouží internetová samoobsluha? 

Internetová samoobsluha umožňuje nastavovat služby předplacené SIM karty BLESKmobilu přes internet. Lze zde provést registraci SIM karty, získat přehled o dobíjení a čerpání kreditu, aktivovat BLESKmobil Internet na měsíc nebo ověřit stav služby BLESKmobil Volání v zahraničí. V internetové samoobsluze je možné zadat požadavek na přenesení telefonního čísla od stávajícího operátora k BLESKmobilu i dobíjet kredit z kuponu.

Jak se dostanu do internetové samoobsluhy? 

Odkaz na samoobsluhu je na hlavní stránce www.bleskmobil.cz, případně lze do vyhledávače zadat přímou adresu: www.bleskmobil.cz/samoobsluha.

AKCE

Volání na tři za 1Kč/min.

Co je nabídka volání na tři?

Volejte na tři vybraná mobilní telefonní čísla českého operátora za 1 Kč/min.

Jak službu aktivuji?

Pro aktivaci zvýhodněného volání na další dvě vybraná telefonní čísla za 1 Kč za minutu si dobijte kredit. Aktivace Volání na zvýhodněná čísla je aktivní vždy 30 dní od dobití kreditu a obdržení potvrzující SMS.

Jak zjistím, že mi bylo Volání na tři čísla za 1Kč/min. aktivováno?

Volat na jedno vybrané číslo za zvýhodněnou cenu (bez omezení a bez podmínek) můžete po obdržení SMS, potvrzující správné nastavení Zvýhodněného čísla v samoobsluze.

Mohu zvýhodněné číslo změnit? Jak v tomto případě postupovat?

Pro Volání na tři vybraná telefonní čísla za 1 Kč za minutu zadejte v samoobsluze samoobsluha.bleskmobil.cz/selfcare v sekci „Volání na tři“ telefonní čísla pro zvýhodněné volání. Tato čísla můžete měnit 1x za 30 dní.

Jak jsou hovory na zvýhodněné číslo účtovány? 

Zvýhodněné hovory se účtují od spojení jako první celá minuta a pak po vteřinách. Cena činí 1 Kč za první minutu a pak po vteřinách.

Je možné tuto nabídku využít i v zahraničí? 

Zvýhodněné volání můžete využívat jen v případě, že se nacházíte na území České republiky. Při pobytu mimo území České republiky se hovory účtují dle Ceníku – BLESKmobil Volání v zahraničí.

ŘEŠÍM PROBLÉM

Kam se obracet, když mám problém?

Služba BLESKmobil má službu operátora na telefonním čísle: 267 267 061, která je provozována v pracovní dny od 8 do 18 hodin a je zpoplatněna běžnou cenou 2,50 Kč/min.
Tato služba standardně řeší reklamace typu: nedobití kreditu, nefunkčnost SIM karty a ztráty SIM.

Jak postupovat při ztrátě SIM karty?

Zakupte novou SIM kartu služby BLESKmobil. Pokud si bude chtít zároveň přenést číslo ze ztracené SIM karty na novou, zavolejte operátorovi na telefon: 267 267 061 a postupujte dle pokynů operátora. 
Operátorovi je nutné nahlásit číslo SIM karty, tzv. ICC ID a PUK ztracené i nové SIM karty.

Nedobil se mi kredit

Standardní čas navýšení kreditu po jeho dobití je několik minut. Výjimečně se může stát, že dobití neproběhne okamžitě. V tomto případě doporučujeme vyčkat 24 hodin. Pokud se ani v této lhůtě kredit nenavýší, zavolejte na linku: 267 267 061 a nahlaste nepřičtení kreditu operátorovi, který zajistí nápravu. Zpoplatněný hovor operátorovi vám bude v tomto případě zpětně připsán ke kreditu.

Zakoupená SIM karta není funkční

Tato událost by neměla nastat. Pokud by se tak přesto stalo, doporučujeme zakoupit novou SIM kartu a z ní zavolat operátorovi na linku: 267 267 061, nahlásit tuto skutečnost a sdělit číslo SIM karty, tzv. ICC ID, a PUK nefunkční i nové SIM karty.
Operátor zajistí, že cena za kredit z nefunkční SIM karty (150 Kč) bude připsána na novou SIM kartu (tj. dojde k navýšení jejího kreditu o 150 Kč).
Poplatek za volání na operátora mu bude v tomto případě zpětně připsán ke kreditu. Taktéž může zákazník požádat operátora o přenesení původního čísla z nefunkčních SIM na novou SIM kartu.

Zapomněl jsem svůj PIN a byla mi zablokována SIM karta, co mám dělat?

Pokud dojde třikrát za sebou k zadání nesprávného PIN kodu, telefon se zablokuje a odblokovat jej lze pouze zadáním kódu PUK. Jestliže zadáte PUK kód desetkrát za sebou chybně, vaše SIM karta se definitivně zablokuje. V takovém případě pro další postup kontaktujte operátora BLESKmobil na placené lince 267 267 061.

SMS byla při odesílání rozdělena na několik zpráv, je to v pořádku?

Při psaní SMS s použitím českých znaků – háčků a čárek nad písmeny, je kapacita 1 SMS 70 znaků včetně mezer. Bude-li SMS obsahovat více znaků, bude rozdělena a odeslána po 70 znacích a účtována další SMS. Pro zajištění kapacity 160 znaků na 1 SMS je nutné vypnout před psaním češtinu, nebo nepoužívat v textu SMS čárky a háčky.